ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
Παρακαλούμε διαβάστε πολύ προσεκτικά τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις διότι η τυχόν συναλλαγή σας μαζί μας μέσω της ανωτέρω ιστοσελίδα www.sellbest.gr διέπεται από τους παρακάτω όρους και συνεπάγεται την αποδοχή των όρων αυτών.
Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος που λειτουργεί υπό την διεύθυνση www.sellbest.gr είναι:
sellBEST Sp. z o. o.
Urzędowska 547a,
23-204 Kraśnik/(Πολωνία)
VAT: PL7151958118
REGON: 542584731
KRS: 0001191705
E-Mail: kontakt@sellbest.pl
Tel: +48 510 785 867
I. ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ/ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
-
Για τους σκοπούς των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων, οι ακόλουθοι όροι θα έχουν τις ακόλουθες έννοιες:
- Ο ΠΩΛΗΤΗΣ - sellBEST Sp. z o. o., Urzędowska 547a, 23-204 Kraśnik/(Πολωνία), VAT: PL7151958118, REGON: 542584731, KRS: 0001191705 , E-Mail: kontakt@sellbest.pl.
- Ο ΠΕΛΑΤΗΣ - Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ.
- Η ΤΙΜΗ - καθορίζεται σε ΕΥΡΩ ή σε άλλο νόμισμα, το ακαθάριστο ποσό (λαμβάνοντας υπόψη το ΦΠΑ) το οποίο οφείλεται στον Πωλητή ως αποτέλεσμα της μεταβίβασης της κυριότητας ενός προϊόντος στον Πελάτη, σύμφωνα με τη σύμβαση Πώλησης.
- TO ΠΡΟΪΟΝ - κινητό αντικείμενο της Σύμβασης Πώλησης μεταξύ του Πελάτη και του Πωλητή, διαθέσιμο στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα με την καταβολή του τιμήματος (Τιμής).
- ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ - μια Ηλεκτρονική Υπηρεσία που επιτρέπει στον Πελάτη να λαμβάνει εμπορικές πληροφορίες από τον Πωλητή, ιδίως σχετικά με τα Προϊόντα, το Ηλεκτρονικό Κατάστημα, συμπεριλαμβανομένων των ειδήσεων και των τρεχουσών προωθητικών ενεργειών, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή στον αριθμό τηλεφώνου που παρέχει ο Πελάτης, κατόπιν ρητής συγκατάθεσης του Πελάτη (οι λεπτομερείς αρχές παροχής της υπηρεσίας Ενημερωτικού Δελτίου καθορίζονται σε ξεχωριστούς κανονισμούς.
- Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ - Ηλεκτρονική Υπηρεσία, για την πρόσβαση της οποίας δίδεται ένα εξατομικευμένο όνομα (login) και Κωδικός Πρόσβασης στη βάση δεδομένων του συστήματος του Πωλητή, επιτρέποντας τη χρήση από τον Πελάτη επιπλέον λειτουργιών / υπηρεσιών.
- Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ - κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους οι οποίοι δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.
Ο Κανονισμός ισχύει για τους Πελάτες οι οποίοι είναι οι καταναλωτές χρησιμοποιούν το Ηλεκτρονικό Κατάστημα, τις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ή συνάπτουν κάποια Σύμβαση Πώλησης.
Πρέπει να είστε άνω των δεκαοκτώ (18) ετών για να συναλλαχθείτε έγκυρα στο www.sellbest.gr.
Με την συναίνεσή σας στους παρόντες Όρους Χρήσης δηλώνετε υπεύθυνα ότι είστε ενήλικο πρόσωπο. Η Αποδοχή του Κανονισμού είναι προαιρετική όμως είναι υποχρεωτική για τον Πελάτη σχετικά με την δημιουργία λογαριασμού και/ ή για την υποβολή Παραγγελιών και τη σύναψη της σύμβασης πώλησης.
Οι παραγγελίες και παραδόσεις αφορούν και γίνονται εντός της ελληνικής επικράτειας και οι συναλλαγές θα γίνονται στην ελληνική γλώσσα.
II. ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ – ΕΓΓΡΑΦΗ/ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ
Μπορείτε να επισκεφθείτε το www.sellbest.gr και να περιηγηθείτε χωρίς καμία χρέωση και χωρίς εγγραφή. Μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα ως επισκέπτης και χωρίς απαραιτήτως να πραγματοποιήσετε εγγραφή. Η εγγραφή σας ως χρήστη όμως θα διευκολύνει τις επόμενες παραγγελίες σας, καθώς θα αποθηκευτούν τα στοιχεία σας. Κατά την εγγραφή σας και κατά την εκτέλεση της πρώτης σας παραγγελίας θα σας ζητηθούν στοιχεία όπως: ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κωδικός πρόσβασης (password) στην περίπτωση της εγγραφής, διεύθυνση αποστολής και διεύθυνση χρέωσης (σε περίπτωση που διαφέρουν). Εάν είστε επαγγελματίας, θα πρέπει να δηλώσετε και στοιχεία τιμολόγησης (Α.Φ.Μ. και Δ.Ο.Υ.).
Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής και τη δημιουργία λογαριασμού πελάτη λαμβάνετε μήνυμα επιβεβαίωσης στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας με τα στοιχεία που έχετε δηλώσει για την πραγματοποίηση αγορών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ - μια Ηλεκτρονική Υπηρεσία που επιτρέπει στον Πελάτη να λαμβάνει εμπορικές πληροφορίες από τον Πωλητή, ιδίως σχετικά με τα Προϊόντα, το Ηλεκτρονικό Κατάστημα, συμπεριλαμβανομένων των ειδήσεων και των τρεχουσών προωθητικών ενεργειών, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή στον αριθμό τηλεφώνου που παρέχει ο Πελάτης/Whatsapp, κατόπιν ρητής συγκατάθεσης του Πελάτη (οι λεπτομερείς αρχές παροχής της υπηρεσίας Ενημερωτικού Δελτίου καθορίζονται σε ξεχωριστούς κανονισμούς.
III. Ηλεκτρονικές υπηρεσίες
-
Ο Πωλητής παρέχει, μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, τις ακόλουθες ηλεκτρονικές υπηρεσίες (οι οποίες είναι δωρεάν) στους Πελάτες:
- Ο Λογαριασμός
- Δυνατότητα στους Πελάτες να υποβάλλουν παραγγελίες και να συνάπτουν Συμβάσεις Πώλησης σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στο παρόν
- Να επιτρέπει στους Πελάτες να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του Καλαθιού αγορών.
- Ένα ενημερωτικό δελτίο/Newsletter.
- Να εισάγουν μια γνώμη για ένα προϊόν.
Ο Πωλητής μπορεί επίσης να παρέχει άλλες υπηρεσίες, όπως μηχανή αναζήτησης και προηγμένα φίλτρα, λίστα επιθυμιών, αυτόματες ειδοποιήσεις και ειδοποιήσεις τιμών, online chat/φόρμα επικοινωνίας.
-
Η χρήση του Λογαριασμού είναι δυνατή μετά την ολοκλήρωση των ακόλουθων βημάτων από τον Πελάτη:
- Συμπλήρωση της Φόρμας Εγγραφής και αποδοχή των όρων της.
- Κλικ στο κουμπί «Εγγραφή».
Η Σύμβαση Παροχής Υπηρεσιών συνάπτεται όταν ο Πελάτης λάβει την επιβεβαίωση της υπογραφής της Σύμβασης Παροχής Υπηρεσιών που αποστέλλεται από τον Πωλητή στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παρέχεται από τον Πελάτη κατά τη διαδικασία εγγραφής. Ο λογαριασμός παρέχεται δωρεάν και για αόριστο χρονικό διάστημα. Ο Πελάτης μπορεί, ανά πάσα στιγμή και χωρίς να αναφέρει τον λόγο, να διαγράψει τον Λογαριασμό στέλνοντας ένα αίτημα στον Πωλητή, συγκεκριμένα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@sellbest.pl.
Η χρήση του καλαθιού ξεκινά τη στιγμή που ο Πελάτης προσθέτει το πρώτο προϊόν στο καλάθι.
Το καλάθι παρέχεται δωρεάν, είναι μοναδικό και θα τερματιστεί όταν η παραγγελία πραγματοποιηθεί μέσω αυτού ή όταν ο Πελάτης ολοκληρώσει την παραγγελία μέσω αυτού. Το καλάθι αγορών περιέχει τις πληροφορίες των προϊόντων που έχει επιλέξει ο Πελάτης μετά το κλείσιμο της περιόδου λειτουργίας του προγράμματος περιήγησης. Ωστόσο, δεν χρησιμεύει για την κράτηση των προϊόντων.
Για να αρχίσει να λαμβάνει την υπηρεσία Newsletter, ο Πελάτης πρέπει να αποδεχτεί τη λήψη εμπορικών πληροφοριών, επιλέγοντας το αντίστοιχο πλαίσιο ελέγχου (πεδίο επιλογής) ή κάνοντας κλικ στο αντίστοιχο κουμπί και αναφέροντας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του στο κατάλληλο πεδίο της σελίδας του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, και στη συνέχεια κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο ενεργοποίησης που αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει παράσχει.
-
Ο Πελάτης υποχρεούται ιδίως:
- να παρέχει στην Παραγγελία και στα έντυπα εγγραφής μόνο αληθή, ενημερωμένα και όλα τα απαραίτητα στοιχεία του Πελάτη κατά τη δημιουργία του Λογαριασμού,
- να ενημερώνει αμέσως τα στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων των προσωπικών στοιχείων, που παρέχονται από τον Πελάτη στον Πωλητή σε σχέση με τη σύναψη της Σύμβασης Παροχής Υπηρεσιών ή της Σύμβασης Πώλησης, ιδίως για την ορθή εκτέλεσή τους. Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να αλλάξει τα στοιχεία που εισήγαγε κατά τη δημιουργία του Λογαριασμού ανά πάσα στιγμή, χρησιμοποιώντας τις επιλογές που είναι διαθέσιμες στο Λογαριασμό.
- να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες και τις λειτουργίες που διατίθενται από τον Πωλητή με τρόπο που δεν παρεμποδίζει τη λειτουργία του Πωλητή, του Ηλεκτρονικού Καταστήματος.
- να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες και τις λειτουργίες που διατίθενται από τον Πωλητή με τρόπο που να συνάδει με τους ισχύοντες νόμους, τις διατάξεις των Όρων Αγοράς, καθώς και με τα έθιμα και τους κανόνες κοινωνικής συνοχής που ισχύουν στον συγκεκριμένο τομέα.
IV. Παραγγελίες
-
Ο Αγοραστής μπορεί να υποβάλει παραγγελίες για προϊόντα με τους ακόλουθους τρόπους:
- ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του καταστήματος.
- μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- μέσω τηλεφώνου.
Κατά την πραγματοποίηση μιας αγοράς μέσω αυτής της ιστοσελίδας, θα σας ζητηθούν τα προσωπικά σας στοιχεία. Συγκεκριμένα, οι πελάτες πρέπει να παρέχουν το πραγματικό τους όνομα, τον αριθμό τηλεφώνου, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άλλες πληροφορίες που ζητούνται. Επίσης, κατά την παραγγελία των προϊόντων, θα σας ζητηθούν τα στοιχεία πληρωμής, διασφαλίζοντας ότι τα στοιχεία πληρωμής που μας παρέχετε κατά την παραγγελία είναι έγκυρα και σωστά, επιβεβαιώνοντας ότι είστε το πρόσωπο που αναφέρεται στις πληροφορίες χρέωσης που μας παρέχετε.
Κάθε παραγγελία που πραγματοποιείται σημαίνει την αποδοχή εκ μέρους του Πελάτη των τιμών και των περιγραφών των Προϊόντων και των υπηρεσιών που πωλούνται στον Ιστότοπο.
Τα Προϊόντα παρουσιάζονται σύμφωνα με τις νομικές συστάσεις και με τον πιο ακριβή δυνατό τρόπο. Μπορεί να υπάρχουν διαφορές μεταξύ των Προϊόντων που παραδίδονται και αυτών που παρουσιάζονται στον Ιστότοπο ή στον κατάλογο. Δεδομένου ότι δεν μπορεί να εγγυηθεί την ακριβή απεικόνιση των Προϊόντων στον Ιστότοπο και/ή στους καταλόγους, ιδίως λόγω των διαφορών στην απόδοση των χρωμάτων στα προγράμματα περιήγησης στο Διαδίκτυο και/ή στις οθόνες, η SELLBEST δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για την ανακρίβεια των φωτογραφιών που εμφανίζονται στον Ιστότοπο.
Για να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία, πρέπει να συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία που επισημαίνονται ως υποχρεωτικά στο ηλεκτρονικό έντυπο παραγγελίας, να αποδεχτείτε το περιεχόμενο των Γενικών Όρων και να στείλετε την παραγγελία πατώντας το κουμπί «Υποβολή παραγγελίας και πληρωμή».
Η αποστολή της ηλεκτρονικής φόρμας παραγγελίας από τον Πελάτη αποτελεί δεσμευτική δήλωση βούλησης για τη σύναψη Σύμβασης εξ αποστάσεως πώλησης, σύμφωνα με το περιεχόμενο των παρόντων Γενικών Όρων.
Η σύμβαση εξ αποστάσεως πώλησης θεωρείται ότι έχει συναφθεί τη στιγμή που ο Πωλητής αποδέχεται την ηλεκτρονική φόρμα παραγγελίας, η οποία θα επιβεβαιωθεί με την εμφάνιση ενός μηνύματος στον Πελάτη που θα επιβεβαιώνει την αποδοχή της παραγγελίας και θα του παρέχει τον αριθμό της.
Μετά τη σύναψη της σύμβασης εξ αποστάσεως πώλησης, ο Πελάτης θα λάβει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μια επιβεβαίωση της παραγγελίας που θα περιλαμβάνει: την επιβεβαίωση της αποδοχής της παραγγελίας και την τελική επιβεβαίωση όλων των ουσιωδών στοιχείων της παραγγελίας, καθώς και τους γενικούς όρους της σύμβασης εξ αποστάσεως πώλησης που συνήφθη (Κανονισμός του ηλεκτρονικού καταστήματος), τα στοιχεία του Πωλητή, την ευθύνη του Πωλητή για την ποιότητα της παροχής, τις υπηρεσίες που παρέχει ο Πωλητής μετά την πώληση και τον τρόπο και τα αποτελέσματα της καταγγελίας της σύμβασης.
-
Μέχρι να αρχίσει ο Πωλητής να επεξεργάζεται την παραγγελία:
- Ο Πελάτης μπορεί να τροποποιήσει την παραγγελία του χρησιμοποιώντας την τεχνική λύση που είναι διαθέσιμη στη σελίδα του ηλεκτρονικού εντύπου παραγγελίας και ακολουθώντας ξανά όλη τη διαδικασία υποβολής της παραγγελίας. Η τροποποίηση της παραγγελίας πραγματοποιείται με την υποβολή νέας παραγγελίας, η οποία αντικαθιστά την προηγούμενη παραγγελία. Εναλλακτικά, η πληρωμή που πραγματοποίησε ο Πελάτης λογίζεται ως προκαταβολή για τη νέα παραγγελία και, σε περίπτωση υπερπληρωμής, επιστρέφεται στον τραπεζικό λογαριασμό από τον οποίο πραγματοποιήθηκε η πληρωμή.
- Ο Πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του επιλέγοντας την επιλογή «ακύρωση παραγγελίας» που είναι διαθέσιμη στη σελίδα του ηλεκτρονικού εντύπου παραγγελίας.
Σε περίπτωση που ο Πελάτης ακυρώσει την παραγγελία, ο Πωλητής θα επιστρέψει την πληρωμή που έλαβε εντός 3 εργάσιμων ημερών. Η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο Πελάτης.
Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας είναι 1 έως 10 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.
Η αγορά προϊόντων από το www.sellbest.gr αποτελεί σύμβαση πώλησης από απόσταση με την έννοια του νόμου για την προστασία του καταναλωτή. Η σύμβασή σας με την Επιχείρηση, θεωρείται κατηρτισμένη αποκλειστικά και μόνο από την στιγμή που λάβετε σχετικό e-mail «επιβεβαίωσης παραγγελίας» από την Επιχείρησή μας.
Οι αναγραφόμενες στο ηλεκτρονικό κατάστημα online-shop τιμές συμπεριλαμβάνουν τον νόμιμο Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (Φ.Π.Α.), ενώ δεν συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα της αποστολής.
Για κάθε προϊόν παρέχονται πληροφορίες όπως η τελική τιμή του με Φ.Π.Α., περιγραφή, κωδικός προϊόντος, διαθέσιμα μεγέθη/χρώματα, κ.τ.λ. Οι τιμές ισχύουν για όσο διάστημα αναφέρονται στο www.sellbest.gr και τυχόν αλλαγές δεν επηρεάζουν τις ήδη υποβληθείσες παραγγελίες. Σε κάθε περίπτωση ισχύουσα θεωρείται η τιμή που αναφέρεται κατά την στιγμή της παραγγελίας.
Ο πελάτης ενημερώνεται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσω αντίστοιχων ενδείξεων.
V. Πληρωμή
-
Η πληρωμή για τις αγορές σας μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:
- Stripe.
- Πιστωτικές κάρτες: Visa, MasterCard,
- Apple Pay, Google Pay.
- Τραπεζική μεταφορά.
- PayPal.
- KLARNA.
- IDOPAY.
- Αντικαταβολή.
PayPal
Stripe
με αντικαταβολή
Μέχρι την ολοσχερή εξόφληση του τιμήματος πώλησης των παραδοθέντων προϊόντων η SELLBEST παρακρατεί την κυριότητα επ΄ αυτών και δικαιούται να ζητήσει την απόδοσή τους σε αυτή από τον πελάτη ακόμα και με αίτηση ασφαλιστικών μέτρων, εφόσον δεν εξοφληθεί.
VI. Παραδόσεις
Η παράδοση του Προϊόντος στον Πελάτη είναι επί πληρωμή, εκτός εάν η Σύμβαση Πώλησης προβλέπει διαφορετικά.
Οι διαθέσιμες μέθοδοι παράδοσης μπορεί να εξαρτώνται από τον τρόπο πληρωμής που επέλεξε ο Πελάτης.
Το σύνολο του χρόνου αναμονής για την παραλαβή εκ μέρους του Πελάτη του Προϊόντος (περίοδος παράδοσης) αποτελείται από το χρόνο προετοιμασίας της Παραγγελίας προς αποστολή από τον Πωλητή και από τον χρόνο παράδοσης του Προϊόντος από τον μεταφορέα.
Η SELLBEST αναλαμβάνει την υποχρέωση να παραδώσει τα προϊόντα που αγόρασε ο Χρήστης, στη διεύθυνση του πελάτη που αναγράφεται στο έντυπο της παραγγελίας, στο συντομότερο δυνατό χρονικό διάστημα, το οποίο είναι συνήθως μεταξύ 5 και 7 εργάσιμων ημερών. Ο μέγιστος χρόνος παράδοσης της παραγγελίας των προϊόντων είναι 30 ημερολογιακές ημέρες.
Όλες οι αγορές προϊόντων SELLBEST παραδίδονται μέσω αναγνωρισμένων εταιρειών ταχυμεταφορών.
Όλα τα προϊόντα που παραδίδονται από την SELLBEST παραμένουν ιδιοκτησία της SELLBEST μέχρι την παραλαβή της πληρωμής.
Η SELLBEST δεν ευθύνεται για τις συνέπειες που οφείλονται σε καθυστέρηση της αποστολής ή σε απώλεια του πακέτου από πρόσωπα που δεν εμπλέκονται στη σύμβαση μεταφοράς, από εσάς τους ίδιους ή για απρόβλεπτους ή ανυπέρβλητους λόγους ή αιτίες ανωτέρας βίας.
Σας συμβουλεύουμε να ελέγξετε κατά την παραλαβή του πακέτου σας ότι όλα είναι σύμφωνα με την παραγγελία σας και σε άριστη κατάσταση. Εάν δεν συμφωνείτε με τα παραδοθέντα προϊόντα, υπογράψτε και σημειώστε με το χέρι στο δελτίο παράδοσης τις ανωμαλίες που βρήκατε κατά την παραλαβή.
VII. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ - ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Σε κάθε εξ αποστάσεως σύμβαση πώλησης που συνάπτεται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος online-shop, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως, προφορικά ή εγγράφως, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών κατ’ άρθρο 3ε του ν. 2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, η ως άνω προθεσμία των (14) ημερολογιακών ημερών ξεκινά για τα αγαθά από την παραλαβή τους και για τις υπηρεσίες από την ημερομηνία σύναψης της αντίστοιχης σύμβασης.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό. Μπορείτε επίσης να συμπληρώσετε και να υποβάλετε το έντυπο υπαναχώρησης ή οποιαδήποτε άλλη σαφή δήλωση ηλεκτρονικά στον ιστότοπό μας. Εάν κάνετε χρήση αυτής της επιλογής, θα σας στείλουμε αμέσως μια επιβεβαίωση παραλαβής των πληροφοριών ανάληψης σε σταθερό μέσο (για παράδειγμα, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου). Για να συμμορφωθείτε με την περίοδο υπαναχώρησης, αρκεί να στείλετε πληροφορίες σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν από τη λήξη της περιόδου υπαναχώρησης. kontakt@sellbest.pl.
-
Συνέπειες υπαναχώρησης
Ο καταναλωτής – πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν στην αρχική του κατάσταση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε στην SELLBEST την απόφασή του να υπαναχωρήσει από την σύμβαση, επιβαρυνόμενος μόνο με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος.
sellBEST Michał Bednarczyk
Żeromskiego 19
23-213 Zakrzówek /Πολωνία
+48 510 785 867
Ειδικότερα, τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν από τον πελάτη, όντας αχρησιμοποίητα. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. παραστατικό αγοράς όπως απόδειξη λιανικής, τα έντυπα που το συνοδεύουν κ.ο.κ) με το σύνολο των εξαρτημάτων του και την συσκευασία του σε άριστη κατάσταση.
Τα άμεσα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον Πελάτη, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Ο Καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του Προϊόντος, ως αποτέλεσμα της χρήσης του πέραν αυτού του διαστήματος που είναι αναγκαίο να καθοριστεί η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία του Προϊόντος.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης από Σύμβαση πώλησης που συνήφθη εξ αποστάσεως δεν παρέχεται στον καταναλωτή στις περιπτώσεις που αναφέρονται στα διατάξεις του Νόμου, σε σχέση με τη Σύμβαση Πώλησης, στην οποία: (1) το αντικείμενο της είναι η πώληση μη προκατασκευασμένου Προϊόντος, που κατασκευάζεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή χρησιμοποιείται για να ικανοποιήσει εξατομικευμένες ανάγκες του/της· (2) η πώληση των Προϊόντων μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με άλλα πράγματα.
VIII. ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ (Ελαττώματα – ελλείψεις συνομολογημένων ιδιοτήτων)
Ο Πωλητής ευθύνεται έναντι του πελάτη εάν το Προϊόν που πωλείται έχει νομικά ή πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα. Για την αντιμετώπιση ελαττωμάτων ή ελλείψεων συνομολογημένων ιδιοτήτων στα πωλούμενα προϊόντα ισχύουν οι προβλέψεις του αστικού κώδικα.
Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία ή αν εν γνώσει σας προμηθευτήκατε προϊόντα τα οποία έχουν ελαττώματα, ή έχουν επισκευασθεί.
Τα ανωτέρω δικαιώματα παραγράφονται εντός διετίας από την παράδοση του προϊόντος.
Ένα παράπονο μπορεί να υποβληθεί εκ μέρους του Πελάτη, για παράδειγμα: kontakt@sellbest.pl.
-
Αν για την απάντηση στα παράπονα του Πελάτη από τον Πωλητή ή για την άσκηση των δικαιωμάτων του Πελάτη που προκύπτουν από την εγγύηση κατ’ εφαρμογή του Ν.2251/1994, είναι αναγκαίο να παραδοθεί το Προϊόν στον Πωλητή, ο Πωλητής θα πρέπει να ζητήσει από τον Πελάτη να παραδώσει το Προϊόν, με κόστος του Πωλητή για παράδειγμα στην διεύθυνση
sellBEST Michał Bednarczyk
Żeromskiego 19
23-213 Zakrzówek /Πολωνία
+48 510 785 867
Ο Πωλητής απαντά στην καταγγελία εντός 14 ημερών από την παραλαβή της. Εάν ο Πωλητής δεν απαντήσει εντός αυτής της περιόδου, θεωρείται ότι ο Πωλητής αναγνώρισε την καταγγελία.
Ο Πωλητής οφείλει να παρέχει στον Πελάτη προϊόντα χωρίς ουσιώδη ελαττώματα και με όλες τις συνομολογημένες ιδιότητες.
-
Αν το Προϊόν που πωλείται έχει κάποιο ελάττωμα, ο Πελάτης μπορεί :
- Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, την αντικατάσταση του Προϊόντος με άλλο απαλλαγμένο από ελαττώματα ή την διόρθωση του ελάττωματος, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. Ο Πωλητής υποχρεούται να αντικαταστήσει το ελαττωματικό Προϊόν με άλλο, απαλλαγμένο από ελάττωμα ή να διορθώσει το ελάττωμα εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.
- Να υποβάλει δήλωση μείωσης της Τιμής ή να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση Πώλησης, υπό τον όρο ότι ο Πωλητής δεν αντικατέστησε έγκαιρα και χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση για τον Πελάτη το ελαττωματικό Προϊόν με άλλο, απαλλαγμένο από ελαττώματα ή δεν αφαίρεσε το ελάττωμα. Η μειωμένη Τιμή θα πρέπει να είναι ανάλογη με την Τιμή που προκύπτει από τη Σύμβαση, στην οποία λαμβάνεται υπόψη η αξία του Προϊόντος με ελάττωμα η οποία είναι ανάλογη με την αξία του Προϊόντος χωρίς ελαττώματα. Ο Πελάτης δεν μπορεί να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση, εφόσον το ελάττωμα είναι επουσιώδες.
Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να απαιτήσει την αντικατάσταση του Προϊόντος με ένα άλλο, εφόσον ο Πωλητής δεν προβαίνει εγκαίρως σε αφαίρεση του ελαττώματος, εκτός και αν η συμμόρφωση του Προϊόντος με την κατάσταση που προβλέπεται από τη Σύμβαση με τον τρόπο που επιλέγει ο Πελάτης είναι αδύνατη ή θα απαιτούσε υπερβολικό κόστος σε σύγκριση με τη μέθοδο που προτείνεται από τον Πωλητή. Κατά την αξιολόγηση των δαπανών αυτών λαμβάνεται υπόψη η αξία του Προϊόντος χωρίς ελαττώματα, η φύση και η σημασία του ελαττώματος, και επίσης λαμβάνεται υπόψη η ταλαιπωρία στην οποία θα υπόκειται ο Πελάτης κατά τον εναλλακτικό τρόπο αποζημίωσής του.
-
Δεν θεωρούνται ελαττώματα:
- Η συνηθισμένη ή φυσιολογική φθορά
- Φθορές ή ζημίες οφειλόμενες σε κακή ή αντικανονική χρήση, ή σε μη ενδεδειγμένη αποθήκευση, ή σε συναρμολόγηση και χρήση αντιβαίνουσα στις παρεχόμενες οδηγίες, ή σε μεγάλη καταπόνηση, ή σε κακή συντήρηση ή φροντίδα στο διάστημα μετά την μεταβίβαση του κινδύνου (παράδοση) στον πελάτη
- Φθορές ή ζημίες οφειλόμενες σε ανωτέρα βία, ή σε εξωτερικό επιγενόμενο συμβάν, το οποίο δεν μπορούσε να προβλεφθεί, ή σε μη συνηθισμένη χρήση του προϊόντος.
Όσον αφορά τα Προϊόντα με Ψηφιακά Στοιχεία, ο Πωλητής ευθύνεται για την έλλειψη συμμόρφωσης με τη Σύμβαση Πώλησης ψηφιακού περιεχομένου ή ψηφιακής υπηρεσίας που παρέχονται σε συνεχή βάση, η οποία συνέβη ή κατέστη εμφανής κατά τη διάρκεια του χρόνου κατά τον οποίο, σύμφωνα με τη Σύμβαση Πώλησης, επρόκειτο να παραδοθούν. Η περίοδος αυτή δεν μπορεί να είναι μικρότερη από δύο έτη από τη στιγμή της παράδοσης του Προϊόντος με Ψηφιακά Στοιχεία.
Στην περίπτωση Προϊόντων με Ψηφιακά Στοιχεία, εάν ο Καταναλωτής δεν εγκαταστήσει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος τις παρεχόμενες ενημερώσεις, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αφορούν τα χαρακτηριστικά ασφαλείας, οι οποίες είναι απαραίτητες για να καταστούν τα εν λόγω Προϊόντα συμβατά με τη Σύμβαση Πώλησης, ο Πωλητής δεν ευθύνεται για την έλλειψη συμμόρφωσης με τη Σύμβαση Πώλησης του Προϊόντος με Ψηφιακά Στοιχεία, η οποία προκύπτει αποκλειστικά και μόνο από την παράλειψη πραγματοποίησης των εν λόγω ενημερώσεων, εφόσον: (α) ο Καταναλωτής έχει ενημερωθεί για την ανάγκη της ενημέρωσης και τις συνέπειες της μη εγκατάστασής της, (β) η μη εγκατάσταση ή η εσφαλμένη εγκατάσταση της ενημέρωσης δεν οφείλεται σε σφάλματα στις οδηγίες εγκατάστασης.
IX. ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ / ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Η χρήση των εναλλακτικών/εξωδικαστικών μεθόδων για την αντιμετώπιση των παραπόνων και των αξιώσεων του πελάτη είναι προαιρετική. Η δήλωση συναίνεσης του Πωλητή ή η άρνηση συμμετοχής του σε εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών γίνεται εγγράφως ή με οποιοδήποτε άλλο νόμιμο τρόπο στην περίπτωση κατά την οποία, μετά από την υποβολή ενός παραπόνου ή την άσκηση μίας αξίωσης από τον πελάτη, δεν επέλθει επίλυση της διαφοράς.
Ο κατάλογος των φορέων επίλυσης καταναλωτικών διαφορών στα κράτη μέλη, τη Νορβηγία και την Ισλανδία, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας τους, είναι διαθέσιμος εδώ. https://consumer-redress.ec.europa.eu/dispute-resolution-bodies.
Μπορείτε επίσης να απευθυνθείτε στο Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr).
X. DSA (Κριτικές χρηστών/Περιεχόμενο)
Ο νόμος για τις ψηφιακές υπηρεσίες ορίζει ως «παράνομο περιεχόμενο» κάθε πληροφορία που δεν συμμορφώνεται με το δίκαιο της ΕΕ ή των κρατών μελών. Δεν επιτρέπεται να δημοσιεύετε Περιεχόμενο χρήστη που είναι παράνομο κατά την έννοια του Νόμου περί Ψηφιακών Υπηρεσιών (DSA).
Ο υπεύθυνος επικοινωνίας του Προμηθευτή για τις άμεσες επικοινωνίες κατά την έννοια του Νόμου περί Ψηφιακών Υπηρεσιών (DSA) είναι: Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: kontakt@sellbest.pl. Η επικοινωνία μπορεί να γίνει στα αγγλικά.
XI. ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ
Οι γενικοί όροι συναλλαγής υπάγονται στις διατάξεις του Ελληνικού Δικαίου και δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις της «Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για τις Διεθνείς Πωλήσεις Κινητών Πραγμάτων», όπως αυτή κυρώθηκε δυνάμει του ν. 2532/1997.
Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις ενδέχεται να ενημερωθούν ανά πάσα στιγμή. Οι Πελάτες και οι χρήστες θα ειδοποιούνται για την ενημέρωση στη διεύθυνση διαδικτύου www.sellbest.gr και θα αποστέλλεται μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που καθορίζεται στη Σύμβαση Παροχής Υπηρεσιών, ώστε ο Πελάτης να μπορεί να εξοικειωθεί με το περιεχόμενό της.
Οι τροποποιήσεις των Όρων θα τεθούν σε ισχύ μετά τη λήξη περιόδου 14 ημερών από την ημερομηνία υποβολής της ειδοποίησης αλλαγής. Στην περίπτωση Πελατών που έχουν συνάψει Σύμβαση Παροχής Υπηρεσιών, έχουν το δικαίωμα να τερματίσουν τη Σύμβαση Παροχής Υπηρεσιών εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία ειδοποιούνται για την τροποποίηση των Όρων. Η τροποποίηση των Όρων δεν επηρεάζει τις Συμφωνίες Αγοράς που συνήφθησαν από τον Αγοραστή και τον Πωλητή πριν από την τροποποίηση των Όρων.
Η σύμβαση που καταρτίζεται μεταξύ της SELLBEST και του πελάτη συμπεριλαμβάνει όλες τις συμφωνίες και δεν υπάρχουν άλλες προφορικές συμφωνίες.
07.11.2025